بهترین نرم افزار پخش مویرگی

جدیدترین استراتژی ها در خصوص فروش، توزیع محصولات و نرم افزارهای پخش

۳ مطلب در فروردين ۱۴۰۱ ثبت شده است

نرم افزار صنعت پخش مویرگی و ۶ توصیه برای مدیران پخش

نرم افزار صنعت پخش مویرگی و ۶ توصیه برای مدیران پخش

نرم افزار صنعت پخش مویرگی و ۶ توصیه برای مدیران پخش

نرم افزار صنعت پخش مویرگی یکی از ابزارهای اصلی در شرکت‌های پخش است. صنعت پخش با پوشش دادن فرآیندهای توزیع در زنجیره تامین، ارتباط موثر و کارآمد میان تولیدکننده و مصرف‌کننده نهایی را برقرار می‌کند.

انتخاب بهترین نرم افزار پخش مویرگی برای شرکت‌های پخش کوچک و متوسط از تصمیمات مهم مدیریتی در این شرکت‌هاست. شرکت‌های حوزه فناوری اطلاعات که سیستم‌های نرم‌افزاری خاص منظوره ارائه می‌دهند تنوع زیادی دارد. بنابراین انتخاب یک نرم‌افزار مناسب که پوشش‌دهی جامعی از فرآیندهای کسب‌وکاری ارائه کند، چندان ساده نیست.

در این مقاله به نکاتی خواهیم پرداخت که بتواند در انتخاب نرم‌افزار فروش و پخش مویرگی مناسب به مدیران شرکت‌های پخش کمک کند.

۱. پوشش جامع فرآیندهای مالی و حسابداری صنعت پخش

یک بسته نرم‌ افزاری مناسب در حوزه پخش مویرگی باید فرآیند محور و تحت وب باشد. چنین سیستمی برای نیازهای تخصصی صنعت پخش و یکپارچگی اطلاعاتی بین واحدهای سازمانی در پخش مویرگی طراحی شده است.

پیاده‌سازی سیستم یکپارچه فروش و پخش مویرگی در ستاد مرکزی و شعب استانی، باید بتواند حوزه‌های مالی، منابع انسانی، فروش و پخش مویرگی و مدیریت ارتباط با مشتریان را مدیریت کند. گزارشات فرآیندمحور و لحظه‌ای در داشبوردهای مدیریتی کاربرپسند، بهره‌وری و افزایش سودآوری را در شرکت‌های پخش به ارمغان می‌آورد.

۲. اجرای فرآیندهای‌ پخش‌مویرگی سرد (قطعی و غیرقطعی) و گرم

پخش گرم و پخش سرد، دو روش فروش و توزیع محصول هستند که زیرمجموعه پخش مویرگی تعریف می‌شوند. در پخش گرم، بازاریاب فروش محصول، با ماشین‌هایی که حاوی اجناس مورد عرضه هستند به منطقه هدف اعزام می‌شود. به بیان ساده بازاریابی و فروش در یک مرحله انجام می‌شود.

در روش پخش سرد، بازاریابی فروش محصول و تحویل آن در دو مرحله انجام می‌شود. ابتدا بازاریاب با حضور در محل معرفی کالا به فروشنده را انجام می‌دهد و در صورت درخواست از طرف فروشنده، فاکتور را صادر می‌کند. در مرحله دوم پخش سرد، ماشین حمل محصولات به آدرسی که از قبل مشخص است مراجعه کرده و اجناس را طبق فاکتور تحویل می‌دهد. نرم افزار پخش مویرگی مناسب باید بتواند همه انواع فرآیندهای پخش گرم و سرد را پوشش بدهد.

 

صنعت-پخش-مویرگی

۳. امکان مدیریت فرآیندهای انبارداری متنوع

شرکت‌های پخش به لحاظ منابع و زیرساخت‌ها در طیف متنوعی از گستردگی قرار دارند. شرکت‌های بزرگ صنعت توزیع که در سراسر کشور عملیات فروش مویرگی را مدیریت می‌کنند تا شرکت‌های کوچک‌تر پخش استانی و منطقه‌ای، زیرساخت انبارداری متفاوتی دارند.

تعدد و پراکندگی انبارهای مختلف موضوع مهمی است که در زمان انتخاب نرم‌افزار باید به آن توجه کرد. به بیان دیگر پوشش‌دهی مناسب به فرآیندهای ثبت و مدیریت کالا در انبارهای مختلف و ارائه گزارشات متمرکز و لحظه‌ای، قابلیت مهم و حیاتی در حوزه سیستم‌های اداری صنعت پخش به شمار می‌رود. برخی امکاناتی که یک سیستم پخش مویرگی مناسب باید داشته باشد به شرح زیر است:

  • رصد موجودی‌ها به تفکیک شعب
  • مدیریت سریال ساخت و تاریخ انقضا کالاها
  • تسهیل انتقال بین انبار شعب
  • کنترل ورودی و خروجی (رسید و حواله و مصرف، ضایعات، اشانتیون و برگشتی از شعب …)

۴. مدیریت مکانیزه ناوگان فروش مویرگی در یک پلتفرم واحد

تیم‌های عملیات فروش و بازاریابی در شرکت‌های پخش، اغلب در سطح شهرهای بزرگ و حتی استان‌های کشور فعالیت می‌کنند و مدیریت عملکرد این تیم‌ها معمولا دشوارتر از تیم‌های متمرکز در دفاتر فروش است. تا قبل از ایجاد نرم‌افزارهای تحت وب، گزارشات تیم‌های ویزیتوری که مستقیما با فروشندگان در ارتباط بودند با تاخیر به مدیران می‌رسید و عکس‌العمل آنها را در مواجه با تغییرات بازار کند می‌کرد.

اما نرم‌افزارهای فروش مویرگی تحت وب این توانایی را به مدیران ستادی می‌دهد که ویزیتورها را به ابزارهای پورتابل و اپلیکیشن‌های موبایلی نرم افزار صنعت پخش مویرگی مجهز کنند. از طریق این ابزارها ویزیتورها به صورت لحظه‌ای رفتار بازار و مصرف‌کنندگان را ثبت می‌کنند و انواع گزارشات مالی و وضعیت درخواست‌ها و موجودی انبارها در کمترین زمان ممکن در اختیار مدیران قرار می‌گیرد. یکپارچگی سیستم‌های مالی و انبار و فروش امکان بررسی وضعیت را در یک پلتفرم واحد برای مدیران فراهم می‌کند.

درخواست دموی نرم افزار فروش و پخش مویرگی
درخواست دمو نرم افزار فروش و پخش مویرگی

۵. امکان پوشش دهی ساختارهای متنوع در شرکت‌های پخش

شرکت‌های پخش در صنایع مختلفی فعالیت می‌کنند. از حوزه پخش مواد غذایی و محصولات لبنی گرفته تا پخش محصولات آرایشی ، بهداشتی و صنایع دارویی، همه به نرم‌افزارهای پخش مویرگی نیاز دارند. شرکت‌های حوزه توزیع در این طیف گوناگون صنایع با ساختار سازمانی متفاوتی فعالیت می‌کنند. برخی از مدل‌هایی که ساختار شرکت‌های پخش براساس آن چیده می‌شود به شرح زیر است:

  • ساختار پخش سراسری (ستاد و شعب)
  • توزیع استانی (تک شعب)
  • مدیریت توزیع منطقه‌ای (ستاد / منطقه / شعب)
  • لجستیک پخش (ترکیب انبارها)
  • ساختار 3PL
  • فروش هیبریدی

شرکت‌های پخش در زمان انتخاب نرم‌افزار پخش مویرگی باید توجه داشته باشند که نرم‌افزار مربوطه ساختار اختصاصی آنها را به خوبی پوشش دهد.

۶. طراحی کاربرپسند و ساده مطابق با نیازهای کاربران

امروزه استانداردهای شناخته شده و کارآمدی در حوزه تولید نرم‌افزار برای طراحی محصولات کاربرپسند و زیبا ارائه شده است. شرکت‌های فناوری اطلاعات هر چه بیشتر برای رعایت این استانداردها تلاش می‌کنند تا بهبود تجربه کاربری (UX) و کاربردپذیری را به مزیت رقابتی خود تبدیل کنند. در این میان توجه به این نکته از سمت شرکت‌های توزیع اهمیت دارد که ابزارهای نرم‌افزاری ذینفعان متعددی دارند و توجه به سهولت کاربری برای همه ذینفعان باید مدنظر باشد.

تجربه کل (Total Experience) از مفاهیم جدید در این حوزه است که به عنوان یک استراتژی جامع از پیوند دادن مفاهیم تجربه کاربری (user experience)، تجربه مشتری (customer experience)، تجربه چندوجهی (MX) و تجربه کارمند (employees experience) ایجاد شده است.

 بهترین نرم‌افزار پخش مویرگی باید این قابلیت را داشته باشد که تجربه خوبی برای همه ذینفعان نرم افزار صنعت پخش مویرگی ایجاد کند. کارکنان شرکت‌های پخش در دپارتمان فروش، ناوگان پخش و ویزیتورها، مدیران فروش و بازاریابی و همچنین مدیران لجستیک باید بتوانند با ابزارهای نرم افزار فروش و پخش مویرگی براحتی کار کنند. سهولت کاربری نرم افزار پخش و امکان استفاده از آن در پلتفرم ها و مرورگرهای مختلف، یک قابلیت محوری به شمار می‌آید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
شرکت مبنا

لجستیک معکوس و اثرات آن در توزیع مویرگی

مزایا-و-دستاوردهای-لجستیک-معکوس-در-توزیع-مویرگی.jpg

لجستیک معکوس و اثرات آن در توزیع مویرگی

لجستیک یا فرایند برنامه‌ریزی ثبت و تبادل اطلاعات، اجرا و نظارت توزیع محصول از مبدأ تا مقصد و رساندن آن مشتری نهایی یکی از مهم‌ترین اجزای زنجیره تأمین در توزیع مویرگی است.
این فرایند به‌تنهایی دارای پیچید‌گی‌ها و بخش‌بندی‌هایی اعم از ثبت اطلاعات محصولات و ورود و خروج آن‌ها، حمل‌ونقل، موجودی کالا، انبارداری، جابه‌جایی کالاها و بسته‌بندی و.. است. تسهیل این فرآیند به سرعت‌بخشی و کاهش هزینه‌های عملیات لجستیک کمک شایانی می‌کند.

برای بررسی مفاهیم مرتبط با لجستیک معکوس بهتر است ابتدا ببینیم زنجیره تأمین چیست؟ و با گرایش‌ها و رویکرد‌های متنوع آن آشنا شویم. زنجیره تامین به عنوان فرآیند تولید و فروش کالاهای تجاری، شامل همه مراحل از تامین مواد اولیه و ساخت کالا تا توزیع و فروش آنها تعریف می‌شود. امروزه مدیریت موفقیت آمیز زنجیره تامین یک ضرورت حیاتی برای شرکت‌هایی است که امیدوار به حضور در بازارهای رقابت هستند. 

یک زنجیره تامین کارآمد و بهینه برای انجام سفارشات مشتریان بسیار مهم است. زنجیره تامین اگر به درستی مدیریت شود، می‌تواند هزینه‌های شرکت‌ها را کاهش دهد و چرخه تولید را سریع‌تر کند. نرم افزار مدیریت زنجیره تامین با مکانیزه کردن عملیات توسعه محصول، منبع‌یابی، تولید، تدارکات، فروش و توزیع و موارد دیگر می‌تواند بهره‌وری و سودآوری را افزایش دهد.

در این مقاله از این مفهوم در توزیع مویرگی و شرکت‌های پخش مویرگی خواهیم گفت.

 تعریف لجستیک معکوس

«لجستیک معکوس» به فرآیند بازگشت محصول از سمت مشتری به مبدأ توزیع اطلاق می‌شود که مفهومی نو و چندوجهی در توزیع مویرگی است. متداول‌ترین تعریف «لجستیک معکوس» را می‌توان در بازگشت کالای مرجوعی مشتری به شرکت تولیدکننده یا توزیع‌کننده، دید.

ازآنجاکه در فرایند حمل‌ونقل و ارسال محصولات از انبار به سمت مرکز توزیع ممکن است کالا‌ها صدمه ببیند و با مشکل به دست مشتری برسند، امکانی از سوی شرکت توزیع مویرگی ایجاد می‌شود تا مصرف‌کننده بتوان آن کالا را مرجوع کند.

اما وجه دیگر لجستیک معکوس در رویکرد جدید کمپانی‌ها و تولیدکننده‌های بزرگ برای دریافت کالاهای بازیافتی، نوسازی محصولات قدیمی و بازگشت کالاهایی که بیش‌ازحد نیاز در بازار، مشاهده می‌شود.

لجستیک و اثرات آن در بهبود جایگاه برند

در این رویکرد، ‌لجستیک معکوس به معنی انتقال دقیق، به‌موقع و درست مواد، اقلام و کالاهای قابل استفاده و غیرقابل استفاده از انتهایی‌ترین نقطه و آخرین مصرف‌کننده به شرکت تولید‌کننده است.

این وجه از لجستیک معکوس نیز به‌عنوان جزئی از زنجیره تأمین در جهت کسب رضایت مشتریان کار می‌کند. اما گاهی به دلیل هزینه‌های زیادی که به کسب‌وکارهای کوچک و متوسط تحمیل می‌کند، کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. بدیهی است که وقتی شرکت توزیع‌کننده امکانی برای پس گرفتن جنس معیوب و بازیافت ضایعات کالاها فراهم کند، جایگاه برند خود را در راستای حفاظت از محیط زیست و دوستی با طبیعت ارتقا می‌دهد.

در این موارد شرکت‌ها و نمایندگان شرکت‌ها در شبکه توزیع، طبق برنامه‌های منظم به مراکز محلی فروش سر می‌زنند و کالاهای بازیافتی آن‌ها اعم از کارتن‌های کاغذی خالی یا مواد پلاستیکی و شیشه‌ای و.. را تحویل می‌گیرند. در نهایت اقدامات شرکت در راستای تعمیر، بازسازی و بهینه‌سازی کالاها و … به مصرف‌کننده، حس خوبی در همراهی با طبیعت القاء می‌کند.

تفاوت-لجستیک-سبز-و-لجستیک-معکوس

تفاوت لجستیک سبز و لجستیک معکوس

«لجستیک معکوس» در واقع بخشی از «لجستیک سبز» است. چون در هر دوی آن‌ها کاهش ضایعات و آسیب رساندن به محیط‌زیست مورد توجه است. این دو مفهوم در عمل باهم تفاوتی‌هایی دارند که تعاریف آن‌ها را از هم متمایز می‌کند. در«لجستیک سبز» همه فعالیت و فرآیندهای لجستیکی از ابتدا با ملاحظات زیست‌محیطی و توجه به توسعه پایدار تعریف و تقسیم‌بندی می‌شوند به‌ طوری‌ که در فرآیند اجرای لجستیک زنجیره تأمین تهدیدی علیه محیط‌زیست، رخ ندهد.

لجستیک معکوس و نرم افزار پخش مویرگی

با ترویج مفهوم لجستیک معکوس بسیاری از شرکت‌های فناوری در حوزه سیستم‌های پخش، اقدام به تطبیق امکانات نرم‌افزار فروش و توزیع مویرگی با فرآیندهای آن کرده‌اند.

امکان ثبت کالاهای مرجوعی در بهترین نرم افزار پخش مویرگی در بازار در نظر گرفته شده است. امکانات این نرم افزار به گونه‌ای است که در صورت برگشت خوردن یک کالا، کاربر مربوطه مشخصات کالا را در فهرست کالاهای مرجوعی ثبت می‌کند و نرم‌افزار پخش مویرگی با توجه به قیمت کالا به همان میزان از حساب مشتری، ویزیتور و سرپرستان فروش، کسر می‌کند و آن را به موجودی انبار اضافه می‌کند.

انجام مکانیزه عملیات لجستیک معکوس از طریق نرم‌افزارهای پخش مویرگی، اطلاعات کاملی از هزینه‌ها و شرایطی که باعث بازگشت کالا شده است به مدیران ارائه می‌کند. این اطلاعات که در قالب داشبوردهای مدیریتی در دسترس مدیران هستند، بهبود فرآیندهای تولید و توزیع و تلاش برای کاهش میزان بازگشت کالا را تسهیل می‌کنند.

فواید لجستیک معکوس در شرکت‌های پخش

بررسی‌ها بر روی ویژگی‌های شرکت‌های پخش مویرگی کارآمد نشان می‌دهد که این شرکت‌ها می‌توانند فرآیندهای لجستیک معکوس را به خوبی بپذیرند و اجرا کنند. مشخص است که پرداخت هزینه انتقال کالاهای مرجوعی، با توجه به هزینه بالای فرآیند توزیع محصولات برای مدیران شرکت‌های تولیدی خوشایند نیست. اما همراهی شرکت‌های پخش مویرگی در تطبیق فرآیندها از طریق سیستم‌های نرم‌افزاری توزیع، باعث کاهش هزینه‌های بازگشت کالا در صنایع تولیدی می‌شود. این امر اجرای لجستیک معکوس را برای تولیدکنندگان به صرفه می‌کند.

به طور مثال ممکن است علت بازگشت کالا، به دلایلی مانند کاهش سفارش خرده‌فروشان، کاهش قدرت خرید مصرف‌کننده، درصد ایجاد ضایعات در حین توزیع باشد. در همه این موارد گزارشات نرم افزار فروش و پخش مویرگی، براساس شاخص‌هایی مانند میزان سفارشات، شرایط پرداخت خرده فروشان و میزان ضایعات، اطلاعات دقیقی برای مدیران فراهم می‌کند.

تاخیر در ارسال کالاها، ناهماهنگی بین واحدهای ویزیتوری و توزیع کالاها، تنظیم سفارش‌های صوری به دلیل فشار سوپروایزرها یا حتی انصراف او از خرید و … از دیگر دلایلی هستند که افزایش کالاهای مرجوعی در شرکت‌های پخش و توزیع مویرگی را موجب می‌شوند.

به نظر می‌رسد بین تاریخ مصرف کالاها و مرجوعی آن‌ها ارتباط معکوسی وجود دارد. به‌این‌ترتیب که هرچقدر تاریخ مصرف کمتر باشد احتمال مرجوعی آن بیشتر است. مثلاً در لبنیات و کالاهای تند مصرف مشابه احتمال نفروختن کالا در موعد مقرر و در نتیجه مرجوعی آن بالا است. ازاین‌روست که تولیدکنندگان آن رسماً درصدی از فروش را به‌عنوان مرجوعی می‌پذیرند.

تغییر رویکردها زمینه‌ساز تغییرات در توزیع مویرگی

 فضای کسب‌وکارها متناسب با دغدغه‌های اجتماعی و محیط زیستی مصرف‌کنندگان در حال تغییر است. نزدیکی هرچه بیشتر فرآیندهای تولید و توزیع به نیازهای مشتری و دغدغه‌هایش مانند حفظ محیط‌زیست و … نگرش‌ها و رویکردهای جدیدی را به دنبال داشته است.

رویکردهای جدید به موضوع لجستیک در زنجیره تأمین و دسته‌بندی آن‌ها به انواع مختلف از لجستیک سبز تا لجستیک معکوس و … هم به دنبال چنین نگرش‌هایی رخ داده‌اند.

فرآیند لجستیک و افزایش وفاداری مشتریان

فرآیند لجستیک، تأمین مواد اولیه و توزیع محصول را در زنجیره تأمین بر عهده دارد. این بخش با نگاه‌ها و رویکردهای جدیدی در مدیریت لجستیک، بازیافت چرخه استفاده مجدد از محصولات را ایجاد می‌کند. در این روش محصولاتی که به پایان عمر مفیدشان می‌رسند، مجدداً از مصرف‌کننده نهایی خریداری می‌شوند و پس از بازسازی مجدد دوباره در قالب محصولات جدید به چرخه حیات برمی‌گردند. طراحی و اجرای شبکه لجستیک معکوس برای محصولات برگشتی، نه‌تنها هزینه‌های تولید را کاهش می‌دهد بلکه باعث افزایش وفاداری مشتری نیز می‌شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
شرکت مبنا

اهمیت سیستم مالی حسابداری تحت وب در سازمانها چیست؟

دلایل-اهمیت-برنامه-مالی-حسابداری-تحت-وب-در-سازمانها-چیست؟.jpg

اهمیت سیستم مالی حسابداری تحت وب در سازمانها چیست؟

توسعه سیستم مالی حسابداری تحت وب در ساختارهای اداری با توسعه فناوری و نرم‌افزارهای بی‌شماری همراه بوده است. نرم‌افزارهایی که مدیریت مالی سازمان‌ها را در شرایط دورکاری هم امکان‌پذیر می‌کنند.

هر یک از این نرم‌افزارها کنترل و مدیریت بخشی از فرآیندهای اداری و مالی، امنیت بیشتر و خطای کمتری را همراه دارند. آنها به مدیران و مشاوران دولتی، خصوصی و صاحبان کسب‌وکارهای مختلف کمک می‌کنند تا فعالیت خود را با شفافیت و دقت بالاتری دنبال کنند.

«نرم‌افزار مالی حسابداری» از جمله این ابزارهای دقیق و کارآمد در حوزه‌های مالی است. این سیستم که کاربران بی‌شماری را به خود جذب کرده‌، به رکن اصلی هر حوزه‌ای تبدیل شده‌ است.

سیستم‌های اداری و مالی تحت وب کاربری مفیدی در سازمان‌ها دارد. چراکه به‌راحتی و در ابعاد وسیع قابل استفاده است. این نرم‌افزار با ارائه صورت‌های مالی و داده‌های یکپارچه و همچنین گزارش‌گیری‌های متنوع و آماری، اطلاعات امور مالی را به‌صورت منسجم و آنی در اختیار مدیران ارشد سازمان قرار می‌دهد. برای استفاده موثر از این سیستم باید روش پیاده سازی نرم افزارحسابداری در سازمان‌ها را با دقت بسیاری دنبال کنیم.

نرم‌افزار مالی حسابداری تحت وب چیست؟

نرم‌افزار مالی حسابداری به سیستم‌هایی اطلاق می‌شود که با یک مرورگر ساده، قابلیت استفاده و کاربرد سازمانی می‌یابند. این نرم‌افزارها برخلاف نرم‌افزارهای تحت ویندوز به دانلود کردن یا دریافت CD برای نصب یا به‌روزرسانی‌ نیازی ندارند. ارتباط کاربر با نرم‌افزار از طریق مرورگر وب و تبادل اطلاعات با سرور و ارتباط شبکه‌ای رخ می‌دهد.

این نرم‌افزارها روی یک هاست که در دسترس کاربر نیست قرار دارند و از طریق اینترنت، داده‌ها را در اختیار کاربر می‌گذارند. داده‌های ورودی به سرور ارسال‌شده و در آنجا اطلاعات پردازش و به کاربر بازگردانده می‌شود.

همین ویژگی است که کمک می‌کند، سیستم‌ها در کسب‌وکارهایی با ابعاد بزرگ، متوسط و کوچک قابلیت بهره‌برداری و راه‌اندازی داشته باشند. از سوی دیگر امکان یکپارچه‌سازی اطلاعات در این سیستم با سایر بخش‌ها و واحدهای یک سازمان به‌صورت کارآمد و پویا موجب فراهم می‌شود.

همه کاربران در لحظه به داده‌های طبقه‌بندی‌شده از سایر شعبه‌های زیرمجموعه، انبارها، گزارش‌های آماری و گرافیکی هر بخش، اطلاعات مالی سطح‌بندی شده در نرم‌افزارهای مالی و … دسترسی خواهند داشت.

مزیت-نرم‌-افزار-حسابداری-تحت-وب-چیست؟

مزیت نرم‌افزار حسابداری تحت وب چیست؟

مهم‌ترین مزیت نرم‌افزار حسابداری تحت وب است که مبتنی بر فرآیندهای مالی و اداری کسب‌وکارها طراحی و پیاده‌سازی می‌شود. درواقع تجربه شرکت تولید‌کننده در این مرحله تعیین‌کننده است.

شرکت‌های باتجربه می‌توانند به پشتوانه سابقه استقرار سیستم خود در صنایع مختلف و شرکت‌های متنوع، یکپارچگی زیرسیستم‌های اطلاعاتی را فراهم کنند. به این ترتیب تسهیل فرآیندهای حسابداری و مالی و گزارش‌های داینامیک و لحظه‌ای از فرآیندهای مالی اداری همراه با پشتیبانی مؤثر و راحت در اختیار مدیران شرکت‌ها قرار می‌گیرد.

با نرم‌افزارهای تحت وب از اتوماسیون اداری تا حسابداری و مالی همیشه و همه‌جا مستقل از مکان و زمان به حساب‌های خود دسترسی دارید. از طریق این سیستم‌ها با یک دسترسی ساده می‌توانید به حساب‌های موردنظرتان دست پیدا کنید. هر کسب‌وکاری که چندین شعبه، دفتر و شرکت زیرمجموعه دارد به‌راحتی می‌تواند در یک ارتباط شبکه‌‌ای با این مراکز در ارتباط باشد.

نکات مهم در انتخاب نرم‌افزارهای مالی حسابداری

  • طراحی کاربرپسند و ساده مطابق با نیازهای کاربران
  • امکان درج انواع کدینگ بازرگانی، تولیدی، خدماتی و پیمانکاری
  • قابلیت دریافت گزارش گردش حساب و مانده‌حساب در تمامی سطوح به تفکیک دلخواه
  • تبدیل ارزهای مختلف به ارز پایه در عملیات تجاری
  • صدور گزارش‌گیری دفاتر و تراز در تمامی سطوح کدینگ حسابداری
  • گزارش سود و زیان به‌صورت لحظه‌ای و مابین تاریخ
  • پیوست ضمیمه به اسناد حسابداری
  • ثبت دفاتر قانونی و مدیریت عملیات سال مالی به شکل خودکار

ارزش‌افزوده نرم‌افزار حسابداری تحت وب در سازمان‌ها

امنیت داده‌ها و بکآپ‌گیری

استفاده از نرم‌افزار حسابداری تحت وب و تهیه نسخه پشتیبان از داده‌های تجمیع در آن، امنیت اطلاعات سازمانی را تضمین می‌کنند. با این نرم‌افزار در صورت وقوع حمله‌های ویروسی و سودجویانه یا حتی وقوع حوادث طبیعی و … امکان از دست دادن اطلاعات تقریباً در حد صفر است.

افزایش ضریب امنیت و اطمینان سلامت داده‌های سازمانی از طریق تأمین امنیت فیزیکی سرورها، استفاده از آنتی‌ویروس‌های اصل، بکاپ‌گیری خودکار اطلاعات و رمزگذاری آن‌ها و تعیین سطوح دسترسی و راهکارهایی مثل احراز هویت دومرحله‌ای به‌راحتی قابل انجام است.

کاربری و دسترسی‌پذیری

دسترسی در هر مکان، هر زمان و با استفاده از هر نوع پلتفرمی که قادر به استفاده از اینترنت باشد، بزرگ‌ترین ویژگی نرم‌افزارهای تحت وب است. نیاز نیست تا کاربر برای استفاده از نرم‌افزار به محل کارش مراجعه کند چون با یک دسترسی ساده از سوی شرکت می‌تواند به حساب‌های موردنظر خود دست پیدا کند. این تجربه در دورکاری‌های کارکنان پس از پاندمی کرونا به کمک بسیاری از شرکت‌ها آمد.

نامحدود به وسعت ابعاد هر شرکت

استفاده از نرم‌افزار حسابداری مالی یکپارچه تحت وب به‌هیچ‌وجه ارتباطی با تعداد کاربران ندارد و می‌تواند به‌راحتی و هزینه اندک به همه کارکنان یک سازمان سرویس بدهد.

یکپارچگی و به‌روزرسانی

نرم‌افزارهای تحت وب از قابلیت به‌روزرسانی و انعطاف‌پذیری بالایی برخوردارند به‌طوری‌که به‌راحتی می‌توان آن‌ها را متناسب با نیازها و تغییرات موردنیاز مدیران و کارفرماها به‌روزرسانی کرد. درواقع امکان به‌روزرسانی سریع تمامی کاربران به دلیل قرارگیری بر روی سرور اصلی وجود دارد. با این ویژگی در سرمایه‌های سازمانی به‌ویژه زمان و هزینه، صرفه‌جویی چشم‌گیری رخ خواهد داد.

نسخه وب نرم‌افزار حسابداری موردنیاز کدام شرکت‌هاست؟

فراهم نبودن امکان دسترسی اینترنت در همه زمان‌ها و مکان‌ها و گستردگی بسیاری از کسب‌وکارها در مناطق مختلف جغرافیایی و فراهم نبودن بسترها و زیرساخت‌های فنی در شرکت‌ها ازجمله مسائلی است که استفاده از نرم‌افزار حسابداری تحت وب را بر سایر نسخه‌ها را در اولویت کسب‌وکارها قرار می‌دهد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
شرکت مبنا